EYEFLASH

26/05/2008

She’s a beauty

Filed under: macro, spiders — eyeflash @ 18:13

Enkelen deden mij er de laatste tijd meermaals aan herinneren, mijn macrofotografie was wat op de achtergrond beland, hoewel ik aan deze tak van fotografie echt veel plezier beleef. Puur foto, nx photoshop, goeie compositie, en spelen met die DOF natuurlijk, ik moet nog zoveel leren ik ga nog zoveel leren. Ik heb dit jaar ook nog niet zoveel tijd gehad om echt het veld in te trekken, maar ik maak het zeker en vast goed, promis. In afwachting enkele uit de ‘oude’ doos

 Brachypelma klaasi

2 reacties »

  1. Schoon bezig. En even schone beestjes (eigendom van jou?).

    Reactie door tijs d — 26/05/2008 @ 20:04

  2. thx voor bericht!
    idd, my beauty, is ondertussen alweer vervelt. Foto’s volgen wel nog, (ze is het niet meteen eens met haar vrijwillig fotomodel statut).
    ciao
    rubn

    Reactie door eyeflash — 29/05/2008 @ 13:36


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

