EYEFLASH

12/06/2008

hard work?

Filed under: B/W, creatief, natural light, snapshot, storytelling — eyeflash @ 13:57

Mijn creatieve ziel kwam weer even de kop op steken vandaag . Ik heb ooit ergens een foto gezien van iemand met naast zich twee torenhoge stapels boeken/cursussen. Met die foto in het achterhoofd, ben ik begonnen aan mijn halfuurtje plezier. Eerst moest ik nog zien te vinden waar het knopje voor de zelfonstspanner verstopt zat (heb dan maar uit pure frustratie de handleiding erbij genomen).

De foto’s bevatten redelijk (heel veel eigenlijk) wat ruis (iso 800). Wou mijn foto’s niet platflitsen(enfin toch niet de eerste twee foto’s), of gebruik maken van andere lichtbronnen, maar binnenkort wordt er een externe flits aan de verzameling toegevoegd. ‘Strobist-club’, here I come.

Bij deze wens ik ook iedereen die in de examens zit veel succes toe. Over het weer kunnen we in ieder geval al niet klagen (is hier al de ganse dag aan het regenen).

oja, voor diegenen die mij nog niet kenden, aangenaam (ooit, als ik eens vijf minuten tijd heb, komt er wel een uitgebreider biografie stukje)

Rubn

3 reacties »

  1. Nice, wat nieuws tussen de blok in, dat verdiend respect! Er staat al veel moois en je bent nog maar aan het opwarmen… Here you go…!

    Reactie door Mike — 15/06/2008 @ 17:52

  2. AMOH, JONHEN TOCH,
    Zwovjille moetn ljirn zeg. Tot de Belgian Airforce toe!
    succes ermee eh!

    Commere

    Reactie door Commere — 17/06/2008 @ 09:48

  3. Mooie foto’s, vooral die eerste!

    Reactie door Fenneke Visscher — 01/09/2008 @ 21:06


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

