EYEFLASH

23/09/2008

wedstrijd jeugdwerknet

Filed under: KSA, storytelling, Uncategorized — eyeflash @ 23:42

Foto’s nemen en ze dan achteraf op je pc plaatsen en bij slecht weer eens bovenhalen en bekijken, welkom in het digitale tijdperk, waar alles in bits en bites gezet wordt. Ik wilde een groter publiek vinden voor mijn foto’s (waarvan deze blog een eerste pijlers is geworden) en heb mij voorgenomen om met fotowedstijden mee te doen, wie niet waagt niet wint? Als ze alleen stof liggen te vergaren als een digitaal bestand op mijn pc dienen ze tot niets, nu kunnen ze mss nog een discussie teweeg brengen. Volgende 8 foto’s heb ik ingezonden (jaja, idd, via het internet) voor de fotowedstrijd van jeugdwerknet. Foto’s moesten dus zeker het aspect jeugdbeweging uitstralen. 5 oktober valt het verdikt, ik laat jullie alvast zelf oordelen.

Ik weet het, het zijn er 9, maar die 9 selecteren was al heel moeilijk, er mochten er uiteindelijk maar 8 door naar de finale (precies singstar ofzo). Laat maar van jullie horen

rubn

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

