EYEFLASH

29/09/2008

Selah Sue (II)

Filed under: B/W, music, natural light — eyeflash @ 22:40

Zoals beloofd het vervolg op de reeks van Selah Sue. Het was die dag autoloze zondag in BXL ( en op andere plaatsen natuurlijk ook), en omdat ik een voorliefde heb voor BXL besloot ik om die zondag af te zakken naar onze europeese hoofdstad. Natuurlijk moest mijn speelgoed fototoestel mee, met in mijn hoofd de idee om er een dagje streetfotography van te maken, ging ik op weg door de straten van BXL. Overal was wel iets te doen. Alleen, het zat er die dag precies niet in, het lukte mij niet om de dingen anders te zien, uit hun context te halen, te associëren met andere zaken. Gelukkig kwam ik langs een optreden van Selah Sue, ze maakte mijn dag meteen helemaal goed. Ik ben niet alleen weg van de foto’s die ik maakte van haar (de nabewerking kon mss wel wat beter) maar zeker ook van haar muziek. Zoals Karen het in een bericht op vorig topic schrijft: een wijf (vrouw) met ballen (en stem)!!!  Voor jullie de volledige reeks:

Hiermee zijn jullie wel even zoet.

ps, een nog vollediger reeks kun je zien op http://www.flickr.com/photos/26678837@N03/

4 reacties »

  1. EY daar

    Sanne hier.
    Ik was mezelf daar zowat aant opgooglen (gnigni) opzoek naar nieuwe mooie foto’s
    voor op de myspace, en kwam op deze uit.
    Echt enkele supermooie en zou der dus graag eentje op myspace zetten.
    Indien O-K: Laat dan weten welke naam ik er bij moet zetten, of verwijzing naar uw site ofzo.
    Aights, let know via message op myspace ofzo

    X-o, Cheerio, en thanks voor de lieve comments! X

    Reactie door Sanne (aka Selah Sue) — 30/09/2008 @ 08:10

  2. Sanne,

    Hoe geraak ik aan de nieuwe EP Black Part Love ?
    Net gehoord op de radio. Werd er helemaal week van. Schitterend.
    Kan ik betalen via overschrijving en kan dit dan worden verstuurd per post ?

    Thx
    jpremon@telenet.be

    Reactie door JEAN PAUL REMON — 18/12/2008 @ 19:57

  3. ik was gisteren in de vooruit toen selah sue haar eerste eigen ‘concertje’ gaf. De vooruit overvol, je kon je amper bewegen, maar man die muziek (stem), hmmmmm zo goed…
    Achteraf kon je de EP kopen. Dus gewoon even opzoeken welke het volgende optreden is…

    Reactie door eyeflash — 18/12/2008 @ 20:07

  4. hoe kom ik aan de ep van selah sue? als je in l woont wie of wat kan mij aan een examplaar helpen!! dit is toch de ontdekking van 2009! ende belofte voor 2010, please wie!!??
    gr. van een fan uit nederland

    Reactie door speeder — 08/11/2009 @ 03:01


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

