EYEFLASH

20/10/2008

street

Filed under: snapshot, street — eyeflash @ 11:11

Omdat mijn persoonlijke raadgeefster mij op subtiele manier aangaf dat deze drie foto’s  (die nu maar één foto meer is) eigenlijk niets met elkaar gemeen hebben (op hun fotograaf na dan) en ze daardoor hun kracht grotendeels verloren, verwijder ik zonder morren de twee laatste foto’s. Uiteindelijk was ik ook meer te vinden voor deze foto dan de twee andere (http://www.flickr.com/photos/26678837@N03/2958194472/ en http://www.flickr.com/photos/26678837@N03/2957352907/in/photostream/) en omdat op deze blog foto’s centraal horen te staan had mijn persoonlijke raadgeefster groot gelijk!!

Het is zo’n foto waar je kunt blijven naar kijken (enfin ik toch) die nietige pretoogjes, de lachkuiltjes, de aanstekelijke glimlach op zijn gezicht. Onbezonnen, genietend van het leven. Het was een tof model!

1 reactie »

  1. Als ik nu iets post…
    ben ik wel niet meer anoniem als persoonlijke raadgeefster eh..
    maar soit..wegens je smeekbede naar mijn commentaar…bij deze, met veel plezier:

    die foto is subliem, en hij komt inderdaad veel beter tot zijn recht nu:)
    een foto waar je (ik) inderdaad kan blijven naar kijken
    hét voorbeeld van puurheid, maar tegelijk ondeugend,geniepig en vol kattekwaad. Prachtig hoe je die kan samenbrengen en dan ng es vastleggen op de gevoelige lens:)

    Ja,(=nu herlees ik ng eens mijn commentaar en ga ik akkoord met mezelf) een foto om U tegen te zeggen!

    doe zo verder
    (als dat geen goeie raad is;))

    (mhihi,heb mijn naam kunnen veranderen…dus ik blijf lekker anoniem)

    Reactie door je persoonlijke raadgeefster — 22/10/2008 @ 21:56


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

