EYEFLASH

10/11/2008

~teaser~ huwelijk Griet en Alain

Filed under: B/W, creatief, natural light, storytelling, wedding — eyeflash @ 22:54

We schrijven zaterdag 25 oktober 2008, wat  een doemsenario leek te gaan worden, bleek een prachtige zonnige dag te zijn. Heel de week regen en wind moeten aanzien, maar de zaterdagmorgen opgestaan met een stralend zonnetje. Het zou mijn eerste huwelijksshoot worden, gelukkig was er een professionele fotografe mee die ervoor zou zorgen dat Griet en Alain ten minste ook deftige foto’s zouden overhouden aan deze mooie dag. Het was een leerrijke dag, waar ik iets aan gehad heb. Het smaakte in ieder geval naar meer. Langs deze weg wil ik nog eens Griet en Alain bedanken om mij erbij te laten zijn op hun prachtige dag en mij te laten ‘groeien’ in mijn ‘fotografiekunsten’. Natuurlijk wens ik hen nogmaals het allerbeste met hun kersvers huwelijk!! (enkele beelden die voor mij af zijn, de gehele reeks vraagt nog wat tijd, maar ze komt eraan)

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

