EYEFLASH

18/02/2009

lars

Filed under: B/W, creatief, natural light — eyeflash @ 16:19

Op vlak van fotografie ben ik alvast goed gestart in het nieuwe jaar. Mijn eerste “opdracht” is ondertussen al achter de rug en de volgende staan al aan te schuiven. Ik mocht een shoot houden met de kleine spruit,  Lars. Nu moet je wel weten dat Lars amper 2 maanden oud is, pril leven dus. ik kon er dus ook zomaar niet aan vragen om even naar het vogeltje te kijken, hoewel hij blijkbaar een aangeboren talent heeft want hij heeft dit fantatisch gedaan. Die rare meneer met dat raar speelgoed in zijn handen die dan nog wat boven hem ging gaan hangen vond hij wel facinerend. Het mag gezegd zijn, voor zo’n klein mensje heeft Lars zich heel goed gedragen!

 


 

Voor mij gaat het erom vooral ervaring op te doen, camera-instellingen bij verschillende situaties onder de knie krijgen, poses, contact met model (wat zich hier herleidde tot: awel larsje lacht ekeer, koedjikoedjikoedji ). wat ik uit deze shoot ‘leerde’/ondervond is dat ik sneller naar mijn flits moet grijpen. De reden waarom ik deze nog niet zo vaak gebruik is omdat flitsfotografie (indien je een foto wil met gevoel in, dus niet zomaar platgeflitst) moeilijk is. Vandaar ervaring opdoen dus, maar geen nood, er staan nog enkele shoot op het programma, dus aan de ervaring wordt hard gewerkt. 

Via deze weg wens ik natuurlijk ook nog eens Stefanie en Jens (de kersverse mama en papa) te bedanken omdat ze mij de kans willen geven hebben mij te laten groeien in mijn ‘fotografieskills’

wie het doen en laten wil volgen kan terecht op volgende link: lars

Nog veel plezier verder met Lars!!

4 reacties »

  1. Het is heel graag gedaan en nog eens bedankt voor de moeite!!

    Groetjes van ons alledrie!

    Reactie door Stefanie — 18/02/2009 @ 19:33

  2. tzijn idd smeltfoto’s é! ooohh…

    Reactie door Perinne — 23/02/2009 @ 11:49

  3. Hallo!

    Ik ben Timothy (broer van Stefanie) en ik wilde je gewoon bij deze eventjes laten weten dat de foto’s prachtig gelukt zijn! Je hebt echt talent!

    Groeten

    Reactie door Timothy — 24/02/2009 @ 19:22

  4. […] bij: B/W, fotoshoot, natural light, wedding — eyeflash @ 09:51 Misschien kennen jullie Lars nog? Wel zijn mama en papa zijn deze zomer in het huwelijksbootje gestapt en alweer mocht ik van de […]

    Pingback door huwelijk Stefanie&jens « EYEFLASH — 29/09/2010 @ 09:51


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

