EYEFLASH

01/05/2009

S&I duoshoot

Filed under: Uncategorized — eyeflash @ 09:21

en hop hier zijn we alweer.

Een aantal weken terug had ik een shoot met Saar en Inge, twee jonge dames in de fleur van hun leven. Als decor hadden we (enfin ik eigenlijk, ze hadden mij zowat carte blanche gegeven) voor de Gentse binnenstad gekozen. Het was één van mij eerste echte ervarigen voor een shoot. Een hele ervaring rijker en een handvol grijze haren minder zijn de foto’s eindelijk af. (dat van die grijze haren is natuurlijk niet echt) Ik mag S&I op mijn blote knietjes bedanken voor hunvele geduld, niet alleen tijdens de shoot zelf maar ook voor het wachten op de afgewerkte foto’s. Dames, ne dikke merci daj mij de kans gegeven hebt!! Hopelijk bevallen de foto’s jullie nu ook. 


2 reacties »

  1. Liefste Rubje,
    K’moet het toch eventjes kwijt hoe trots ik op je ben! Ik heb misschien wel geen ‘fotografisch oog’, maar dat is zeker niet nodig om te zien dat je zoveeeel (en das veel) talent hebt.

    p.s. Van die grijze haren… Wees gerust, k’zal er zeker wel nog één vinden ;-)!

    Marie x

    Reactie door Marie — 01/05/2009 @ 11:13

  2. Waaaauuuuwww!!!
    Het wachten was de moeite waard!
    Wij vinden het allesinds heel mooi! En zijn benieuwd naar de andere…
    Hopelijk geeft de postbode wat haast!!
    Enneuh! tis ni jij dat ons moe bedanken, ma wij moetn jou heel erg veel bedanken!
    Twas voor ons trouwens een fantastische dag met een fantastische fotograaf!!!
    Dankj wel!

    De beloning volgt nog😉

    Liefs Saar & Inge

    Reactie door Saar&Inge — 01/05/2009 @ 20:50


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

