EYEFLASH

29/09/2009

bad news

Filed under: gear, macro, sociaal, Uncategorized — Tags: — eyeflash @ 20:47

Je kent het wel, je hebt het allemaal in je hoofd en opeens wordt alles door elkaar gesmeten. Ik wist al langer dat er iets mis was met mijn macro lens (sigma 105mm), en eigenlijk wist ik ook al dat hem herstellen mij veel geld zou kosten. Vandaag dan maar naar Art en Craft in Gent gefietst en met de neus op de feiten gedrukt geweest. Het zou minstens zo’n 150 à 200 euro kosten. Wetende dat ik maar een goeie 100 euro meer betaald heb, heb ik besloten om mijn macro niet te herstellen. Het zal dus wss uitkijken worden naar een nieuw (tweedehands) exemplaar.

Omdat ik daar nu toch was, heb ik gevraagd of ik de 24-70 f2.8 even mocht testen. Had ik natuurlijk niet mogen doen. Zalig speeeeelgoed, het zal wel nog bij dromen blijven. Ooit komt ie er toch!

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

