EYEFLASH

29/09/2009

Kroatië > plitvice

Filed under: creatief, landschap, natural light, vakantie — Tags: , , — eyeflash @ 21:24

Om de wrange smaak van de vorige post door te spoelen zet ik snel enkele foto’s van deze zomer online. Het is voor mij ook nostalgie alom. Het academiejaar is zijn tweede week begonnen, maar voor mij mocht het nog wat langer geduurd hebben die vakantie. Enfin, ik laat de foto’s voor zich spreken. Misschien nog dit, de foto’s zijn genomen in het grootste nationale park van Kroatië, Plitvice.

Voor de liefhebbers, er staan nog enkele andere foto’s op mijn flickr account.

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

