EYEFLASH

07/10/2009

playing paparazzi

Filed under: paparazzi, sociaal, spotting — Tags: , , — eyeflash @ 09:16

Gisteren was het de opening van het filmfestival van Gent. Ik kon het natuurlijk niet maken daar niet aanwezig te zijn. Eerst nog wat onwennig tussen de pro’s, bang afwachtend tot wanneer men mij vriendelijk ging vragen om te vertrekken omdat ik geen accreditatie had, maar nee, niks van. Het was ieder voor zich, en om aan de rode loper te staan had je blijkbaar geen accreditatie nodig. Heel wat bekend volk gezien, kon natuurlijk ook niet anders met een opener als De Helaasheid Der Dingen moesten daar wel een horde bv’s op afkomen. Na daar een kleine twee uur gestaan te hebben was mijn rechterhand blij dat het mijn codac mocht loslaten, de combinatie 70-200f4 met flits, body en batterypack is niet min.

mijn lijstje met geziene bv’s in levende lijve is wss gestegen nu met een paar 100%.

1 reactie »

  1. Nickske mocht wel schoner kijken hé!

    Reactie door mieke — 07/10/2009 @ 14:54


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

