EYEFLASH

08/10/2009

try-out shoot

Filed under: B/W, creatief, fotoshoot, natural light — Tags: , — eyeflash @ 13:04

Even tussen al dat bv-geweld door nog wat andere foto’s posten. Deze zijn van vorige week, eigenlijk zou ik dit veel meer moeten doen, het is maar zo dat ik leer omgaan met verschillende situaties. Gewoon speelgoed genomen en naar een parkje hier in de buurt gegaan. Foto’s zijn genomen met natuurlijk licht, later doe ik deze nog eens over, maar dan met flitsen. Mijn eeuwige dank gaat naar mijn  model!

oja, ik kan niet alleen leren door ervaring, maar evengoed uit commentaar! (hinthint)

3 reacties »

  1. foto’s met bladeren: probeer es die bladeren achter haar te doen opwaaien, zodat haar gezicht duidelijk blijft, ofwel dat ze omhoog kijkt …

    Reactie door zusje — 08/10/2009 @ 18:06

  2. echt mooie foto’s wi! en zukke goe model zeg!

    Reactie door Perinne — 13/10/2009 @ 15:19

  3. Mooie foto’s!

    Reactie door Stefanie — 13/10/2009 @ 21:30


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

