EYEFLASH

07/11/2009

exploring seaport Ghent

Filed under: B/W, creatief, fotoshoot, natural light, snapshot, spotting — Tags: , , — eyeflash @ 22:38

Voor de shoot van volgende week (idd ik zit niet stil, jullie hebben nog het een en ander tegoed van mij) ben ik deze week de Gentse haven eens gaan verkennen. Ik was opzoek naar een verlaten fabriek, loods, whatever als het maar karakter en vele mogelijkheden had. Ik heb het een en ander gezien, maar was niet echt tevreden met mijn verkenningsronde. De tijd begon te dringen en gelijk god mijn smeekbeden aanhoord had vielen er donderdag twee mogelijke locatie uit de lucht (helemaal niet in gent, wat eigenlijk niets uitmaak, ik had alleen gedacht ginder meer kans te hebben een locatie te vinden). 

Omdat ik dan toch in het havengebied was, heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om een klein zwart-wit reeksje te maken. Tot heel binnenkort!!

de vreemde eend…

 

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

