EYEFLASH

25/11/2009

shoot Karen en Diederiek

Filed under: B/W, creatief, fotoshoot, gear, natural light, strobist — Tags: , , — eyeflash @ 16:48

De cd met foto’s is eindelijk afgegeven, hoog tijd om ook hier jullie kennis te laten maken met Karen en Diederiek. Enkele weken terug was het zover, fotoshoot met K&D. Twee tot over hun oren verliefde mensen. Als locatie werd gekozen voor de vestingsmuren van Ieper. Toen hingen er nog meer blad aan de bomen dan nu, wat zorgde voor een goede setting. Ook de zon was -gelukkig- van de partij. Wat mij opvalt is dat ik veel liever met hersfstlicht fotografeer dan in de zomer, het is gewoon veel zachter en zorgt voor die speciale sfeer die je in de zomer mss niet zal hebben. Vandaar dat dus hoofdzakelijk gewerkt werd met natuurlijk licht (en omdat mijn plu en statief nog niet in mijn bezit waren > balletshoot) Ook een nieuwe term werd geïntroduceerd: statuut  (statief, samson)

Rest mij nog K&D te bedanken voor de fijne namiddag (en de godendrank natuurlijk, ie zal smaken!) .

 

2 reacties »

  1. Mooie mensen😉

    Reactie door DIEDIE — 01/12/2009 @ 15:55

  2. […] herkennen zeker en vast Karen nog (klik) Welnu, Karen heeft ook een zus, Nele. Kijken jullie maar naar de foto’s en je zult mij geen […]

    Pingback door zussen samen op de foto « EYEFLASH — 05/12/2010 @ 21:32


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

