EYEFLASH

02/06/2010

dadipark onveilig maken

Filed under: B/W, creatief, dance, fotoshoot, natural light, strobist — Tags: , , , — eyeflash @ 10:58

Twee weken terug stond er een shoot gepland met Désirée (die je ongetwijfeld nog kent van onze balletshoot…). Dat het een amusante namiddag ging worden stond als een paal boven water (srry, ben in mijn zegswijzen-periode-). Als locatie werd ditmaal gekozen voor het Dadipark. Ik was er niet meteen voor te vinden, maar je moet altijd luisteren naar de vrouwen en ik ben blij dat ik geluisterd heb. Het urban gehalte was zeer zeker aanwezig, we wilden ook wat meer kleur in onze foto’s (om onze jeugdige leeftijd vertaald te zien natuurlijk) en die waren alom tegenwoordig. Dan heb je alleen nog droog weer nodig en voila de shoot kon van start gaan.

Ik begin beetje bij beetje meer gebruik te maken van strobist-technieken (voor de niet-kenners: strobist fotografie is eigenlijk het gebruik van ‘losstaande’ flitsen, dus niet op je camera gemonteerd), er is nog veel werk voor de boeg, maar beetje bij beetje zal ik de techniek wel onder de knie krijgen.

Dit was ruben mistiaen voor het eyeflash hafljaarlijks nieuws, over naar de foto’s nu!

Dit zijn twee stobist-foto’s. Hier werd een lichtstatief met flits achter Désirée geplaats om het effect in de ton te verkrijgen. Désirée zelf is belicht met natuurlijk licht.

mag ik jullie nog voorstellen aan Désirée haar tweelings EN drielingszus…

hope U like it.

1 reactie »

  1. Ruben Mistiaen, ge zit een groot kieken!

    Maar… dan wel een kieken met een GROOT TALENT =)

    Conclusie: I Like it!

    Zoen,
    Marie

    Reactie door Marie — 02/06/2010 @ 12:03


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

