EYEFLASH

09/03/2012

Ballet reeks I

Filed under: B/W, creatief, dance, fotoshoot, gear, performance, strobist — Tags: , , , — eyeflash @ 00:15

Al heel lang stond deze shoot op mijn verlang lijstje! Bij het zoeken naar een datum met Désiree -die altijd wel te vinden is om voor de lens te staan- werd deze sneller gevonden dan ik kon vermoeden. Op de koop toe was het dan ook nog eens krokusvakantie en was de danszaal volledig tot onzer beschikking (waarvoor nogmaals dank, Izegemse dansacademie!). In de eerste plaats wilde ik verder werken aan mijn ‘lichtkennis’. Met doorschietparaplu, flits en statief in de aanslag gingen we van start. Er moet zeker nog veel bijgeleerd worden, maar wat ik bovenal gemist had was het gevoel terug eens ‘los uit de pols’ foto schieten. Meer van dat graag! Désiree, het was/is een plezier met je samen te werken!

1 reactie »

  1. Hele mooie foto’s!
    Met welke camera werk jij?

    Reactie door Korting Smartphoto — 19/04/2012 @ 22:58


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

